Bon Savon




milé děti, stejně, jako si k večeři nenaservírujeme kus linolea a s chutí se nezakousneme do PET lahve, neměli bychom být lhostejní ani k tomu, s jakým typem kosmetiky přichází do styku naše pokožka. u nás doma odjakživa hrála prim ta přírodní, domácí, neboť moje maminka dokáže jako zázrakem proměnit v hojivou mast či léčebnou tinkturu takřka jakoukoli rostlinu, která jí zkříží cestu. není tedy divu, že od první chvíle, kdy se mi dostaly do rukou produkty značky Bon Savon, mé srdce poskočilo radostí. aby ne. tato rodinná manufaktura ví, že s poctivostí nejdál dojdeš. poctivá ruční výroba, tradiční postupy a fantastická vůně jí zaručují, že si ji zamilujete již po prvním použití. stejně jako já.



1.   květ Tiaré - s tuhými šampony jsem dosud žádnou zkušenost neměla a bez přehánění musím říci, že jsem šla do kolen. nejenže úžasně pění, omamně voní, ale v mém případě vlasy stačí mýt 2x týdně! a co víc? vlasy jsou vyživené a méně se lámou!

2.   výživná pasta - jeden by si netroufal tvrdit, jaká kouzla dokáže trocha marcipánu na obličeji. vyzkoušejte! litovat nebudete!

3.   hydrofilní odličovací olej - všechny víme až příliš dobře, že řádné odlíčení jest alfou i omegou na cestě k bezchybné pleti. častokrát ovšem bojuju s tím, že po použití konvenčních produktů jsem odlíčená jen napůl - ostatně, naše ručníky o tom vědí své. s tímto malým zázrakem už mě však tento problém netrápí. po make upu ani památky, jen svěží pocit a hebká pleť!


a jaké jsou vaše kosmetické vychytávky posledních dnů?


Komentáře

  1. Ty brďo, já myslela podle fotky, že to bude recept na nějaké "kůkís" :D Popravdě musím říct, že jsem teď dost v úzkých, protože jsem tak rok koketovala pouze s přírodní kosmetikou z obchůdku Biooo a pleť se mi strašně zhoršila. Moje dermatoložka mi tvrdila, že je to právě z té přírodní kosmetiky a vrátila mě zpět k dermo péči z lékárny. Ale já mám furt takový výčitky, nechci kosmetiku testovanou na zvířatech, nechci kosmetiku nešetrnou k přírodě. Tak teď babo raď. Ráda bych se vrátila k přírodě, ale nechci zase roky vypadat jako neštovicový dítě, než objevím to pravé. Pro mě bohužel je teď na trhu tolik přírodní kosmetiky, že se nedokážu zorientovat, co by mi mohlo udělat dobře. Nehodlá mamča vydat nějakou chytrou knihu, co by mi pomohla? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Váš problém patrně nemá s přírodní kosmetikou nic společného.. spíše Vám správně nefunguje některý orgán, který má zásadní vliv na pleť. Výsledek je bohužel vidět a přípravky z lékárny Vám to pouze potlačují, protože chemie je na tohle dobrá :-) proč léčit příčinu, když se stačí zbavit následku. Přírodní kosmetika pak tato vlastnosti nemá, takže se při jejím používání naplno projevil Váš problém. zkuste čínskou medicínu, ta přesně ví co je v těle s čím provázané, jaký problém s čím souvisí. Vím o čem mluvím a vím to velmi dobře :-) ohledně orientace na trhu přírodní kosmetiky - dejte na recenze a i na vlastní zkoušky. Já jsem hodně zkoušela, než jsem došla k Bon Savonu + našla jsem lidi, kteří doma vyrábějí určité mastičky a tinktury a ve finále jsem se také naučila si leccos vyrobit sama. Je to metoda pokus omyl, ale tou zaručeně dojdete k úspěšnému cíli :-) A Internet ví všechno, takže stačí zadat příslušný dotaz a máte z čeho vybírat a co zkoušet.

      Vymazat
  2. Stala jsem alchymistkou moderní doby. Vařím pečující elixíry pro svoji pleť doma.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, super! Snad tu bude víc a víc takových značek a lidi si konečně uvědomí, co si na sebe patlaj za chemii. Já osobně používám DMkové Alverde, ale stejně Bon Savon bude přírodnější :D.
    Určitě vyzkouším ten odličovací olej :)
    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky